memories remain

By: umi pepari

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  [4]  5  6  7  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 22-Aug-2007 09:18 Email | Share | | Bookmark
Notty Gal!!

see tgn die sebok nak main lagi
dah ngantuk senanye
still nak main
View all 6 photos...
Notty sangat budak seko ni....dulu lepas susukan dia tepuk2 dia tido atas dada...skang jgn harap...dah nak tido pun dok nak mainĀ²...geget tangan org la ape la....hyper sangat dak kecik nih tatau la kene sawan ape hahahaha....

tgk gambo die nak tido


Tuesday, 21-Aug-2007 04:32 Email | Share | | Bookmark
Promosi Kuih Raya!!!

All the biscuits
 
pinep
View all 5 photos...
Hai hai hai.....

Raya is coming....heheh no actualy fasting first then we celebrata Raya...

Last year selling was really great!! Feedback was very good....in fact some of the orders cannot be fulfilled coz too many orders and they ordered very last minute...so sorry guys..but this year...you better hurry coz the counter is open now..hehehehe

Let's Order Kuih Raya.... Memang sedap!!! Presentable....kuih pun cantik je... those yg interested nak rasa sample can contact me...tapi based on 1st come 1st serve la ye...sbb memang very limited.... Promise that you wont disappointed once u taste it!!!

List of biscuits:

Pineapple Tart -----------> RM 22
Frambozen Kenari -----> RM 25 (Big), RM 14 (Small)
Cashew Nut --------------> RM 24


(Quantity: Tart & Casher Nut: 50 pcs,Kenari Big: 40 pcs, Kenari Small: 18 pcs)

Wait for Makmur Kurma...will upload soon!!

p/s: Not necessary for Raya only...you can order now...sajeĀ² nak makan before puasa ni kan?

Contact: 0133421156


Thursday, 26-Jul-2007 10:27 Email | Share | | Bookmark
Nama saya ialah Comot

 
 
opss
View all 21 photos...
Saya adalah seekor kucing betina yg telah dijumpai oleh tuan saya di sebuah kedai membaiki kereta lebih kurang 2 minggu lalu. Saya amat terharu sbb tuan saya sanggup bawa saya pulang ke rumah nya selepas sahaja tayar keretanya dibetulkan oleh Apek tua yg tidak memperdulikan saya sepanjang saya menumpang teduh di kedai nya. Terharu saya kerana tuan saya sanggup bawa saya pulang ke rumah terlebih dahulu sebelum dia pergi kerja. Namun sbb saya terlalu lemah, saya tidak berdaya untuk minum dan makan pada hari pertama saya di bawa pulang. Saya masih ingat tuan baru saya pesan supaya saya jangan mati lagi dan tunggu sehingga dia pulang dari kerja.

Kini telah 2 minggu saya dibela oleh tuan baru saya. Saya sudah pandai makan dan minum sendiri. Tapi kadang2 saya sengaja buat mengada2 sbb saya suka minum susu dari botol. Saya berjanji akan menjadi seekor kucing yg baik dan tidak menyusahkan tuan saya. Tapi tuan saya selalu bising sbb saya tidak pandai lagi buang air besar dgn betul. Selalu sahaja ada lebihan yg terlekat di bun*** saya. Akibat nya pasti saya akan dimandikan separuh badan. Tuan saya ckp saya tidak boleh dimandikan sepenuhnya sbb saya terlalu kecil. Tapi mandi separuh badan pun saya sudah cukup sejuk dan terkujat2 menahan air dari kena ke badan saya. Tapi sbb tuan saya kuat dan besar maka saya terpaksa redha sahaja.

Tuan saya suka mengambil gambar saya tidak kira waktu apa pun. Ketika saya tidur, makan, main, semuanya dirakam kan oleh tuan saya. Saya agak malu juga apabila tuan saya telah merakam kan gambar saya ketika tidur terkangkang tempohari. Apakan daya saya berada di dalam sangkar saya. Tapi saya suka juga untuk beraksi di depan kamera. Tuan saya cakap saya "gila bergambar". Tengok lah gambar2 yg tuan saya rakam kan nih. Saya minta maaf sekiranya ada aksi saya yg kurang sopan. Selamat berkenalan!!

Yang benar,

Comot,


Monday, 4-Jun-2007 06:34 Email | Share | | Bookmark
New baby : Zara Sofea

isn't she lovely?
with mother to be pie
tgk sume org jakun hehe
View all 8 photos...
Venue: Gleneagles Hospital
Date: 28th May 2007 (if im not mistaken)

Baby gal for my x skolmate..Rocellawati.. 3.8kg quite big for a baby gal huh? i think ikut daddy die kut tinggi besar org nye..rambut sangat lebat!! pipi merah cam pakai blusher

Congratulations to Rocell & Haizal.....


Monday, 4-Jun-2007 04:31 Email | Share | | Bookmark
Wedding: Azah & Apai

evening
for rehearsal
 
View all 39 photos...
Date: 27th May 2007
Venue: Kampung Pengantin, Ampang
Time: 8pm - 11 pm

All I can say, Azah looks stunning!!! Cantik u olsss!!! Maybe never seen her in such way..sbb die sempoi je org nye...Berbaloi kan Azah amik K Shida tu? Yeszzah...the mak andam was recommended by me...
Overall aku suke tempat Kg Pengantin nih...so sesape nak kawen lepas ni aku recommend gak buat kat sini..tayah sewa hotel memahal yet tempat still exclusive plus privacy, and price pun not bad..affordable...

To Azah n Apai, congratsss!!! May bless with love everyday hehehe...


[<<  <  1  2  3  [4]  5  6  7  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net